شاهد..رمضان صبحي يكشف سر رسالة علي جروب «واتس» بفريق الأهلي

الثلاثاء 27/أكتوبر/2020 - 02:16 ص
رمضان صبحي
رمضان صبحي
كشف رمضان صبحي جناح الفريق الأول لكرة القدم بنادي بيراميدز عن تفاصيل رسالة أرسلها علي جروب واتس اب لفريق الكرة بالقلعة الحمراء.

وقال رمضان صبحي:" بعد ان أنهيت كل شئ مع بيراميدز وأبلغت الأهلي..أرسلت رسالة علي جروب واتس اب فريق الكرة لجميع اللاعبين قلت لهم أني لن اكون موجود وأتمني لكم التوفيق ".

وأضافأنه سيبذل كل جهده حين يواجه فريق الأهلي داخل الملعب .

وقال رمضان صبحي أنه سيلعب أمام الأهيل مثل اي نادي بمنتهي القوة فهذا عمله.

وكشف رمضان صبحي الجناح الأيسر للفريق الأول لكرة القدم بنادي بيراميدز لأول مرة الستار عن واقعة مفاوضات الأهلي لضمه من هيدرسفيلد.

 
وقال رمضان صبحي في تصريحات تليفزيونية:" أنا لو راجل بتاع مادة وبركز في الفلوس بس كنت فضلت في انجلترا ما أنا كنت قاعد على الدكة وباخد فلوس وبس".

وأضاف:"كلمت كابتن محمود الخطيب رئيس النادي الأهلي أبلغه بقراري إني سأذهب إلي بيراميدز ما ردش عليا فاتصلت بأمير توفيق قلت له بلغ كابتن الخطيب إن الكلام إني بتفاوض مع بيراميدز من بدري وأخدت فلوس غير صحيح تمامًا ".

وأوضح:"أول شخص عرفته بمفاوضات بيراميدز معي هو أمير توفيق وقالي بيراميدز بيفاوضوك وهتروح؟ قلت له هافكر وأقولك مش هاخد قرار من غير ما اقولك علشان ده حق النادي الأهلي عليا..اتفاجئت إن الأهلي بيصدر للإعلام إننا في مراحل متقدمة من التجديد وإحنا ما اتكلمناش وما اتفقناش أصلًا واتضايقت جدًا ليه الأهلي يعمل كدة ووكيلي بيقولي مفيش عروض جاتلك".